Woho!

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeeenteeen! Fy fan vad jag e bra!

Och bra är jag, och studenten har jag tagit. Nu var allt det gamla slut och allt det nya kommer in. Jag e en stor flicka banne mina dar. Väntar på pizza nu som jag ska smälla i mig för andra dagen i rad, mumms!
Vi hade ju iallafall det hårdaste flaket och de hårdaste folket i det. Det som var mindre bra var att jag hade väldigt ont i halsen när jag vaknade, men tur de för då blev man inte aspackad och sne, utan nykter till så stor del det går efter några öl och glad. Nu på fredag åker jag och min älskling iväg till Golden sand och glassar i sol och bad och annat skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback