White

Imorgon vankas det för öl och pulkåkning. Helt underbart. Kvällen kommer bli en höjdare. Det var ett tag sen man var ute på det äventyret, och det är välförtjänt man gör det. Men först ska man genomlida en dag med ljus, men den går över fort. Efter detta är nästan vinter äventyren fullbordade, behövs bara en basturunda med öl, dit längtar man redan. Usch vad jag kickar flickass när det gäller att springa upp för backarna och flyga ut i världens oändlighet. Blir massa snöplumsande och ut med barnet som jag är . Barnet får komma fram.
Och snart är det tid att dra fram Ps2 och singstar och rocka brallorna och visa sina skriande toner föär varandra. Kan lova att ingen kommer höra annat än pipande ljud i öronvrårna efter denna kväll. Men aj så roligt det kommer bli. Kommer att uppdatera er alla darlings innan detta sker så ni hinner med övning, innan jag sjunger er ur trästolarna.

Its not every day you can see


Men jag är ändå en frustrerad, sur, förbannad, otålig, irreterad, elak person. Man ska inte luras av utsidan ibland. För kickan i mig, damn, hon är pisst off ut av H- vete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback