Its a new year

Dagarna och veckorna bara flyger förbi.Nu har det iallafall varit nyår.
En  väldigt annorlunda och speciellnyårs afton blev det. Hann inte ens med att säga gott nytt år till någon, eftersom jag tjurade de mesta timmarna då vi kommit ut, ändå fram tills jag vaknade dagen efter. It was a bad hair dag. Men jag vet vad nyårslöftet är- nyttigt liv så in i nordarnas dalar. Och visst har jag hållt det hittills. Men oj vad mycket gurka, morötter, gräddfil och kryddblandning det går åt istället!
2006 vill jag inte säga var det bästa året under mitt liv. Det hände mycket. Året var när man sätter sig och tänker, det konstigaste året som ploppat fram i mitt liv. Det är sant det som sägs att olyckan sällan kommer ensam. För olyckan drog med sig mycket annat. Eftersom det förra året var ett år som lika gärna kunde kastats till grisarna så hoppas jag och ska se till att 2007 blir ett år vårt att minnas för det positiva och det fina. Istället för något mörkt och nedstämt. Önska mig lycka till med kampen om ett nytt år.


I am the tnt



Nu är man snart tillbaka där man var för 2 veckor sedan, i en huskligt stor byggnad och massvis av trappor. Sen rullar tiden på allt för fort. Jag hinner inte med om jag ska ha dessa små tassar, det är tid att skaffa en 45:e så jag får in bättre tempo. Om jag sover då vet jag att det är en ny dag när jag vaknar.
Däremot ska det bli intressant att få reda på vart världen för mig efter sommaren. Dit kan jag inte längta mer än jag redan gör, dock är det dilemma att jag måste bestämma mig för vart jag vill ta vägen också. Hm, svårt väl. Allt jag vill är bäst, men något av de måste vara bättre...frågan är bara: vilket?
Svaret kommer väldigt försent med tanke på att frågan ställdes för länge sen.
Den som lever får se.

Snart ska man på fika med 2 brudar som finns i den vänstra halvan av min kropp och underhålla oss med det bästa som det kvinnliga könet vet - gósaker och prat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är det söaste som finns syrran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback