Give me time

Nu längtar jag till sportlovet. Helt otroligt skönt att åka iväg någonstans. Har varit i stort behov av det i minst ett års tid. Och nu är det inte långt kvar innan man sitter på ett plan och åker till ljuva England. Och nästa resa blir inte långt ifrån den heller, endast 4-5 månader härifrån nu. Det ska bli härligt att koppla av och göra något annat än det man gör var eviga dag.
Snart får man även en massa prylar inhandlade från Ikea också. Blir kanske ingen resa för mig, men sakerna kommer hit i tryggt förvar. Sen är lägenheten färdig med hanna tatschen.Det är inte bara tabu att leva ett liv som man lever, man är aldrig uttråkad, dock är det för sällan man känner att man inte har något att göra. Men man ska inte slösa bort tiden som kan vara bra till något nyttigt.
Nästa helg är redan planerad, men man blir kluven när andra smarta snorvalpar hittar på saker som lockar. Men min planering av helgen är nog mer lockande.
Det är inte varje dag man får spöa ner flera vänner med ett fett klot i handen, eller göra alla man känner panka på en runda poker. Så man ska minsann aldrig klaga.
Neä nu ska man nog sluta längta och försöka få de här dagarna till de bättre.

There's no truth, everyone's misguided


Åh ett av mina nyårslöften var att inte ljuga...Kan lova att de märks... komma oförberedd till allt möjligt och inte kommer jag med massa ursäkter utan säger kort och gott.."orkade inte..".. ärlighet mina vänner. Men det sämre är att jag kommit på att om man inte måste så behöver man inte.. och behöver man inte så vill man inte.. och vill man inte så gör man det inte.. Då uppstår det problem..ska sluta med den tankeställningen. Kanske ett nyårslöfte till nästa år?

Jag är en sjukt duktig kicka vill jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback