The small hours

And I've been here, I've been there,
I've been every fucking where


Oops, nu var det länge sen lägenheten min fick se mitt vackra tryne. Först blev det några vackra dagar hos Nicklas och någon öl. Onsdagen var galen då man jobbade, hm massor med folk var ute, snuskiga sånna. Klädde av sig för kung och fosterland, då alla underkläder skulle upp på scen.
Helgen blev långt ifrån som det var tänkt. Anlände på jobbet på fredag kvällen och fick då reda på att vi inte skulle jobba, nehe, ut och ta nån öl då:) Lördagen blev en skön biltur till Handöl med älskling och åt massor med mat + den där efterrätten man alltid glömmer då man äter god mat. Så mätt var ordet.
Väl hemma till lägenheten märkte jag att komma in där det gick ju inte. Nycklarna var hos mamms och papps, så for raka vägen hit för att natta över. Har nu varit fast här i två dagar. Och vad har jag fått för det? Jo, näsan rinner som 100 kranar på safari, nyser högt som en kokain sniffande hare, ögonen tåras som om undergången är nära. Men jag älskar mina bebisar ändå:)

Verkar inte bli sökande till skolor ännu. Måste nog hit imorgon också för att slutföra detta spektakel. Men ikväll vill jag sova i min ljuva säng utan alla biverkningar som kan tillkomma.
Men ansökningarna måste skickas senast på Torsdag så det kommer jag måste fixa denna vecka. Huga ligen.
Om mailen inte klingat in i min box så blir det telefonterror till folk jag inte hört talas om.
I helgen blir det jobb gånger en halv miljon+ inspelning av våran scen i en movie. Kommer bli en svettig helg, men någon måste göra detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback