Like no other



Alla saker som vi gjort, allt som har betytt nått..

Ett skott i pannan till den som kom på alla känslor.
Speciellt den som kom på att man kan känna alla på samma gång.
Hur ska man då kunna tänka logiskt, eller kunna se rakt?
I mina ögon är det omöjligt. Man blir inte klok på något.
Det enda jag vet är att jag är djupt sårad, grymt förbannad, grymt ledsen. Och allt är bara fel.
Vet inte hur jag ska tolka orden som susar runt i mitt huvud.
Är det bra eller dåligt? Rätt eller fel?Rättvist eller orättvist?

Ska jag bli förolämpad eller smickrad?

Orden jag fick höra..fanns dom då jag bad?
Livet som tagit en omvändning åt ett annat håll, for på glid.
När man väl kommit bort till annat och försökt glömma, förvränga.
Öppna sår som blivit slutna är åter öppna.


..When its to late...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vänd dig inte om och se det som var, se det som komma skall. vi som vet ser ett annat ljus nu än innan, tappa inte det...håll fast i det och gör något bra av det. gå inte i upptrampade spår!

Älskar dig
/Syrran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback