Dream and search forever

                                                                  Now is the time to face your lies
                                                                                                                                                   

Jag vill bli frisk nu så jag kan hitta på roliga saker. Jag vet att jag kommer sluta hoppandes i soffan ikväll för jag kommer vara så rastlös. Men jag har ingen ork överhuvudtaget.
Det är så typiskt att alla ska hitta på en massa roliga saker just idag.
Man bli alltid så eftertraktad då man bestämt sig för en vilokväll.
Men jag ska ha det kanon med mig själv vill jag lova. Kul på ett lugnt och fint sätt.
Så får alla fylleskallar ångra att de inte är mig imorgon då , skallen bankar.
Det kommer bara bli en lugn helg, lite film imorgon med en av de bästa personerna.
Blir skönt efter en lång arbetsdag.  Ligga i soffan och se på gamla goa filmer, de är aldrig fel. Dock hinns det aldrig me nuförtiden. Men morgondagen är ägnad för det. Sen ska man hem och sova innan man ska iväg på en ytterligare arbetsdag.


 Kvällen har hittills varit tråkig, men snart finns det saker att göra. Finns hur mycket som helst. Men jag måste bara finna orken att göra dom. Ska göra det snart.
 
Det är  Inte bra att leva i ovishet. Det är svårt när man står på sidan av och ser på.
Helt hjälplös och utom kraft att förändra.

                           " Ingen vilja kan förändra, ingen tro kan skydda, inga tankar kan sudda bort."


Godhet       144249-3   Ondska


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e en av dom bästa personerna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback